What I did last month - July

Afgelopen maand is een maand geweest waarbij ik zo goed als niets met instagram heb gedaan, haha. Toch was het een topmaand en heb ik vanalles gedaan. Benieuwd naar mijn foto's? Kijk dan snel verder!

Ik maakte een selfie met Melvin en een selfie met Jurn, was hard aan het werk, ging naar een festival en scoorde 4 handtekeningen.

1. Het was wel weer eens tijd om een selfie met Melvin te plaatsen vond ik! Waar we waren en wanneer dit precies was? Ik heb letterlijk geen idee meer.
2. Ook maakte ik weer een selfie met Jurn. Het was de laatste dag dat onze ov het deed dus besloten we een trein te pakken en kijken waar we uitkwamen. Het was al laat dus we zijn uiteindelijk niet verder dan eindhoven gekomen, haha. Wel hebben we nog even een gezellig babbeltje met twee dronken conducteurs gemaakt. 
3. Pfoeee, wat een werk zeg! Zoals je twee weken geleden op mijn blog al kon lezen ga ik verhuizen naar Almere. Samen met Melvin, mijn oom, mijn moeder en een beetje mijn twee neefje en nichtje hebben we drie dagen hard gewerkt om alles geverfd te krijgen. En natuurlijk hoort af en toe een beetje rusten er ook bij.
4. 24 juli en 25 juli was er in Nederweert een festival. Wat een dooie boel was dat zeg! Iedereen stond alleen maar stil en er was zo goed als niemand. Ondanks dat was er een super leuke band. Ze zijn nog niet zolang bezig maar hebben toch al de titel '3FM serious talent' op hun naam staan. Ik heb het hier over de band Close Up! Live vind ik ze echt super, zo online iets minder, maar natuurlijk moest ik ze even filmen en online gooien! Ik ben trouwens niet verantwoordelijk voor gehoorschade, haha.
5. Na het optreden van Close Up kwamen ze nog even naar voor en hebben Jurn (met wie ik daar was) en ik even een praatje met hun gemaakt. We kwamen er achter dat het neefje van de gitarist bij mij op school zit, zo toevallig! Alleen ben ik nu gestopt daar, haha. Ook heb ik nog een EP van hun gehaald met de handtekening van alle 4 de jongens! 19 sept ga ik ze weer zien op IBB-fest in Utrecht! Ben jij er ook bij?

Wat vind jij van mijn foto's?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten