Nederweert kermis 2014 | Photography

Van 29 augustus tot en met 2 september was er dit jaar weer kermis in Nederweert. Ik ging er samen me Melvin en met Jurn (een vriend van me) naar toe. Natuurlijk moest ik ook weer allemaal foto's maken. Dit keer was ik niet de enigste met een camera. Jurn mocht namelijk voor een regionale nieuwssite een filmpje maken. Wil je dat resultaat zien? Kijk dan HIER. Wil je mijn foto's zien? Klik dan snel op de 'lees verder' knop.




























Er stonden erg veel leuke attracties. Zo stond er zoals op bijna elke kermis wel een rups, maar ook dingen zoals de booster, de break dance en de spin.












Ook voor de kinderen was er weer veel leuks te doen. Er stonden een paar fun huizen, een trampoline waarbij je lekker hoog kunt springen, doordat je aan een elastiek vast zit, maar ook de traditionele carrousel. Er was veel leuks te doen voor de kinderen en zelf een paar dingen voor de aller kleinste!
















Natuurlijk kunnen leuke kraampjes niet ontbreken op de kermis. Ook hier in Nederweert stonden er een aantal. Touwtje trekken, schieten, grijpertjes en nog veel meer dingen kon je er vinden.








Wat is nou een kermis zonder lekkere hapjes. Ook hier kon je weer oliebollen, suikerspinnen etc vinden. Niet alleen de standaard dingen waren opgesteld, maar ook dingen zoals churros! 


Rond ongeveer 22.00u was er nog een kleine vuurwerk show om de kermis officieel te openen! Wat is vuurwerk fotograferen lastig zeg!










Als laatste nog een paar foto's waar van ik niet zo goed wist in welke categorie ik ze moest plaatsen. Leuke bordjes, lampjes en zelfs een tv'tje waar je jezelf op kon zien! Het was een geslaagde kermis en ik denk dat ik volgend jaar weer langs ga.

Is het bij jullie al kermis geweest of ben je van plan om er naar toe te gaan?



2 opmerkingen:

  1. Ik ben DOL op kermis! Helaas is m'n vriend er niet zo voor te vinden, dus gaan we de laatste jaren wat minder.. Heb er wel leuke herinneringen aan!

    BeantwoordenVerwijderen